İçişleri Bakanlığı tarafından yerine kayyım atanan Êlih Belediye Eşbaşkanı Gülistan Sönük, sanal medya hesabından karara tepki gösterdi.

Sönük, "31 Mart seçimlerinde Türkiye geneli en yüksek oy oranıyla kadınların, gençlerin ve  halkımızın emeği ile aldığımız belediyemiz bize hiç bir tebligat yapılmadan bu sabah itibarıyla gasp edilmiştir.

Cudi Dağı’ndan Mesaj: 81 İlden Şehit Aileleri Şırnak’ta Buluştu
Cudi Dağı’ndan Mesaj: 81 İlden Şehit Aileleri Şırnak’ta Buluştu
İçeriği Görüntüle

Bizler bu talan ve gaspçı rejimi kabul etmedik, etmeyeceğiz. Belediyeler halkındır" diye kaydetti.