AK Parti İl Başkanı Av. Zeydin KAYA,1 Mayıs Emek Ve Dayanışma Günü ile ilgili mesajında:

“Emek en yüce değerdir. Alın teriyle, özveriyle çalışan tüm emekçilerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutluyor; daha adil, daha huzurlu ve daha güçlü bir gelecek için omuz omuza çalışmaya devam edeceğimizi vurguluyorum.

AK Parti olarak her zaman emeğin ve emekçinin yanında olduk, olmaya da devam edeceğiz.

Vali Taşyapan asfalt ve konkasör tesislerini inceledi
Vali Taşyapan asfalt ve konkasör tesislerini inceledi
İçeriği Görüntüle

Hakkâri’mizde daha güçlü bir gelecek için birlik, dayanışma ve kardeşlik içinde çalışmayı sürdüreceğiz.” dedi.