Başkan Arslan, sağlık çalışanlarının sorunlarını gündeme getirerek, bu sorunların çözümü için kararlı bir duruş sergilediklerini ifade etti.

Arslan, il genelinde yapılan ziyaretlerle çalışanların taleplerinin toplandığını ve Sağlık-Sen Genel Merkezi’ne özel bir rapor sunulduğunu belirtti.

Dile Getirilen Talepler
Toplantıda öne çıkan başlıca talepler şunlar oldu:

Yerel Sorunlar Gündeme Taşındı

Başkan Arslan, Hakkari'de yaşanan özgün sorunlara da dikkat çekti.

  • İl içi atamalarda dilekçelere geç dönüş yapılması

  • Coğrafi ve yönetsel sıkıntılar nedeniyle personel sirkülasyonunun artması

  • Süresi dolan doktorların hemen istifa etmesi

Açıklamasının sonunda Arslan, sendikanın bugüne kadar birçok kazanıma imza attığını belirterek, mücadelelerinin artarak devam edeceğini vurguladı.