Hakkâri Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, hafta sonu sabahın erken saatlerinde kent genelindeki parklarda çevre temizliği çalışması gerçekleştirdi.
Belediye ekipleri, kentin farklı noktalarında bulunan parklarda temizlik çalışmalarını sürdürdü.
Çalışmalar kapsamında Kent Park başta olmak üzere çeşitli mahallelerdeki park alanlarında biriken çöpler toplandı ve çevre temizliği yapıldı.
Parklarda Düzenli Temizlik Yapılıyor
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, parkların düzenli olarak temizlenmesine rağmen çevreye rastgele atılan atıklarla sık sık karşılaştıklarını belirtti.
Ekipler, kent genelindeki parkların belirlenen program doğrultusunda düzenli olarak temizlenmeye devam ettiğini ifade etti.
Vatandaşlara Duyarlılık Çağrısı
Belediye ekipleri, parklarda çöp kutuları bulunmasına rağmen atıkların çevreye bırakılmaması konusunda vatandaşlara çağrıda bulundu.
Yetkililer, ortak kullanım alanlarının temiz tutulması ve çevrenin korunması için vatandaşlardan daha duyarlı davranmalarını istedi.





