DEM Parti Hakkâri İl Eş Başkanı Behçet Kanat, Hakkâri Belediye Eş Başkanı Viyan Tekçe ve beraberindeki il yönetimi, haftalık saha ziyaretleri kapsamında Hakkâri Devlet Hastanesi’nde incelemelerde bulundu.
Gerçekleştirilen ziyarette servisleri gezen heyet, tedavi gören vatandaşlarla yakından ilgilenerek geçmiş olsun dileklerini iletti. Hasta yakınlarıyla sohbet eden parti temsilcileri, sağlık hizmetlerine ilişkin talepleri ve yaşanan sorunları dinledi.
Ziyaret sırasında sağlık çalışanlarıyla da görüşen heyet, sağlık emekçilerinin karşılaştığı sorunlar hakkında bilgi aldı. Özellikle yoğun bakım ünitesinde tedavileri devam eden hastaların aileleriyle bir araya gelen eş başkanlar, dayanışma mesajları vererek moral desteğinde bulundu.
Halkın her zaman yanında olmaya devam edeceklerini vurgulayan heyet, saha çalışmalarının amacının sorunları yerinde tespit etmek ve çözüm yolları geliştirmek olduğunu belirtti.
Ziyaret, hastalara acil şifa temennilerinin iletilmesi ve toplumsal dayanışma vurgusuyla sona erdi.





