Hakkâri’nin Otluca köyü Golan bölgesinde bulunan içme suyu isale hattında, yoğun kış şartları ve karların erimesine bağlı oluşan toprak kaymaları nedeniyle hasar meydana geldi.
Hakkâri Belediye Başkan Yardımcısı Hamit Zibek, bölgede incelemelerde bulunarak yürütülen çalışmaları yerinde takip etti.
Zibek, arızaların en kısa sürede giderilerek vatandaşlara sağlıklı ve kesintisiz içme suyu ulaştırılması amacıyla sürdürülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.
Arıza Ekipleri Çalışmalarını Sürdürüyor
Hakkâri Belediyesi Su İşleri Müdürlüğü arıza ekipleri, hasarın tespit edilmesinin ardından bölgede onarım çalışmalarına başladı.
İki gündür aralıksız devam eden çalışmaların hafta sonu da sürdürüldüğü bildirildi.
İçme Suyu Hattı Yeniden Hizmete Alınacak
Yetkililer, toprak kaymasından kaynaklanan arızaların en kısa sürede giderilerek içme suyu isale hattının yeniden tam kapasiteyle hizmet vermesinin hedeflendiğini belirtti.