Hakkâri’de 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte binlerce öğrenci karne heyecanı yaşarken, Hakkâri İl Millî Eğitim Müdürü Nurettin Yılmaz de yıl sonu dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velilere hitaben anlamlı bir mesaj yayımladı.
Yılmaz, mesajında Hakkâri’nin kadim kültürü ve doğal güzellikleri arasında bilgi, emek ve umutla örülen bir eğitim döneminin geride bırakıldığını belirterek, eğitim sürecine katkı sunan tüm paydaşlara teşekkür etti.
Öğrencilere seslenen Yılmaz, karnenin yalnızca akademik başarının bir göstergesi olduğunu vurgulayarak, asıl önemli olanın iyi insan olmak, dürüstlük, merhamet ve topluma faydalı bireyler olarak yetişmek olduğunu ifade etti. Yaz tatilinin dinlenmek, yenilenmek ve yeni hayaller kurmak için önemli bir fırsat olduğunu belirten Yılmaz, öğrencilere kitap okumaya devam etmeleri ve doğayla iç içe vakit geçirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Velilere de özel olarak teşekkür eden Yılmaz, her çocuğun farklı bir potansiyel taşıdığını belirterek ailelerin çocuklarını başkalarıyla kıyaslamadan desteklemelerinin önemine dikkat çekti.
Öğretmenlerin fedakârlık ve özveriyle Hakkâri’nin en uzak noktalarına kadar eğitim ışığını taşıdığını dile getiren Yılmaz, “Her öğrencinin hayatına dokunan öğretmenlerimiz, geleceğimizin mimarlarıdır” mesajını verdi.
Ayrıca eğitimin niteliğinin artırılması ve öğrencilerin daha güvenli ortamlarda eğitim alabilmesi için destek veren tüm kurum ve paydaşlara teşekkür eden Yılmaz, yeni eğitim döneminde daha güçlü başarılarla buluşma temennisinde bulundu.
Mesajının sonunda tüm eğitim camiasına sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili dileyen Yılmaz, yeni döneme umutla hazırlanılması gerektiğini vurguladı.